اختصاص تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی به درخواست‌های بهره‌برداری تجاری خدمات شهرداری مشهدمقدس در نجف اشرف ستودنی است + فیلم استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، هم‌زمان با روز اربعین ۱۴۰۳ اعمال‌قانون ۳۵۳۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت گشت‌های جمع‌آوری متکدیان مشهد، تا پایان ماه صفر، در سه شیفت خواهد بود حمل‌ونقل عمومی مشهد در روز اربعین (۴ شهریور ۱۴۰۳) رایگان شد ترافیک سنگین در میدان جمهوری، بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی(ره) مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) فعالیت چهار پایگاه نظارتی ویژه ایام پایانی ماه صفر در حومه حرم امام‌رضا(ع) تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است ورود ۳ هزار و ۴۰۰ زائر افغانستانی اربعین به مرز دوغارون خراسان رضوی مشهد میزبان موکب‌های خدمت رسان از سایر کشور‌های اسلامی آماده‌سازی خیابان امام رضا (ع) مشهد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین مدیریت شهری مشهد از ایده‌های نوجوانان در برپایی مراسم دهه آخر صفر استفاده می‌کند نجات دو محبوس تصادف در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز اربعین و سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ بدایعِ «بدایع‌نگار» در عرصه روزنامه‌نگاری | ۱۰۴ سال پیش اولین نشریه دینی خراسان به همت میرزا فضل‌الله آل‌داوود منتشر شد فرماندار مشهد: مصوبات مرتبط با سامان‌دهی کشف‌رود به صورت مستمر پیگیری می‌شود ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین و پیرامون حرم مطهر رضوی (یکم شهریورماه ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس در مشهد، همزمان با اربعین حسینی تقدیر فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد
سرخط خبرها

استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۰۳۸۸
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
  • ۱
استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قرار بود موضوع استیضاح در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار بگیرد که این موضوع از دستورکار خارج شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، یکم مرداد ۱۴۰۳، در حاشیه صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جلسه کاری داشتیم و یکی از موضوعات مهم این جلسه که قبلاً در رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی کرده بودیم، استیضاح شهردار بود.

وی افزود: براساس طرح سؤالی که همکاران داشتند و قانع نشده بودند، امروز حتماً باید استیضاح شکل می‌گرفت و در دستورکار بود؛ اما با توجه به گفتگو‌هایی که بین اعضای شورای شهر و شهردار انجام شد، پیشنهاد‌هایی از سوی شورای شهر به شهردار ارائه کردیم که شهردار باید این تعهدات را اجرا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: فعلاً امروز استیضاح از دستورکار خارج می‌شود تا یکی‌دو هفته آینده که تعهداتی را که به ما دادند، انجام دهند. اگر این تعهدات انجام شد، استیضاح منتفی می‌شود، اما اگر انجام ندهند، دوباره در دستورکار قرار می‌گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حتی اگر یک روز هم نیاز به تغییر باشد و اعضا به این برسند که تغییر برای مردم خوب است، انجام خواهند داد.

حاجی‌بگلو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تغییر معاونان نیز جزو پیشنهادات شوراست، عنوان کرد: انتصابات اصلاً به اعضای شورای شهر ارتباطی ندارد و در این حوزه، دخالت نمی‌کنیم. پیشنهادات ما درخصوص پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی سطح شهر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا سبزیکار حقیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
0
0
بنام الله که بسیار با بندگانش مهربان بخشنده وبسیار بارحمت ودلسوز است وبا درود وسلام مدام وبا دوام به شما عزیز بزرگوار اندیشمند فرهیخته
گزارشی از رفتار زننده وغیر شعونات حراستی دفتر حراست شورا اسلامی شهر (وها.....) با جانباز وشهید زنده
کی می‌خواهد رفتار با ارباب رجوع یاد بگیرند. پشت میز خدمت نشسته همه را نا محرم وهمه را نوکر روج هم نمی پندارند. شهید زنده را چه برسد به مردم زنده.
انگاری شاه شهر است و مردم همه رایت ند.
نه آقا جان تو باید از پایین به مردم وارباب رجوع نگاه کنی که خدمت گذار ی کنی نه که خودت ارباب وحاکم ببینی وقتی که جانباز راداشتند پایش را قطع می‌کردند چون اتاق
عمل کم بود تو داشتی توکمر بابات ول ول میخوردی.
خدمت گذار خادم باش نه که بی‌حرمتی کنی به شهید زنده
جناب دفتر دار خداوردی حراست چی(وها.....)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->